• KorfbalFit

KorfbalFit is een programma dat is geïntroduceerd door het KNKV.
      De opzet van KorfbalFit is om mensen aan het bewegen te houden en om mensen aan het bewegen te krijgen. Het KNKV wil met dit programma een aanzet geven tot sociale en sportieve contacten met een positief effect op de gezondheid. Het bewegingsaanbod is gebaseerd op korfbalvormen, maar ook andere bewegingsvormen kunnen aan bod komen.

KorfbalFit

KorfbalFit is een leuke, gezonde manier om aan je wekelijkse portie beweging te komen. En dat bewegen belangrijk en gezond is, dat weten we allemaal. Als je aan sporten doet ben je minder vaak ziek en voel je je fitter. KorfbalFit geeft je bovendien kans om op gevarieerde, gezellige en verantwoorde manier binnen de sportvereniging mensen te ontmoeten uit je eigen omgeving.

KorfbalFit is voor ouders van jeugdleden, voor niet meer actieve korfballers, voor spelers die herstellen van een blessure en verder voor iedereen die zich bij KorfbalFit thuis voelt. Korfbalervaring is zeker geen vereiste.

Iets voor jou? Neem dan contact op met Griet de Vries

• Trainingsschema