• Club van 50

U heeft er vast wel eens over gehoord: De Club van 50! Bijna elke sportvereniging heeft er wel één, maar wat houdt het nou precies in?

De Club van 50 is een vereniging die met behulp van de inleg van leden specifieke investeringen voor KV Flamingo’s waar kan maken. Er kunnen dus investeringen worden gedaan, waar de club eigenlijk geen geld voor heeft.
      Een aantal voorbeelden zijn:
      - Extra ballen;
      - Nieuwe picknicktafels voor de kantine;
      - Verplaatsbare dug-outs op het veld;
      - Extra voorzieningen in de keuken;
      - Cursusgeld voor bijvoorbeeld AED-cursussen;
      - Coachjassen en trainingsjacks;
      - En nog veel meer……

Wat zou het mooi zijn dat deze plannen werkelijkheid zouden worden. Wij willen u daarom vragen om ons te helpen door lid te worden van De Club van 50!.
      Momenteel bestaat deze uit 25 leden, waarvan de meesten oud-lid of niet spelend-lid zijn. Wij weten zeker dat we als collectief zijnde, alle leden en spelers, hier meer uit kunnen halen! Als u lid wilt worden betaalt u, eenmaal per jaar, een bijdrage van €50,-. Als dank wordt uw naam dan genoteerd op het bord die in de Ynrinner staat. Eenmaal per jaar is er een borrel met alle leden van De Club van 50!

Wilt u lid worden? Vul dan dit bestand in: Automatische incasso club van 50 en stuur dit op naar sponsorcommissie@kvflamingos.nl

Met een sportieve groet,
      Sponsorcommissie KV Flamingo’s