• Blijft Flamingo's ongeslagen?

Zaterdag 21 februari mocht het eerste van Flamingo’s aantreden tegen Spannum. Beide teams waren erg gemotiveerd en gedreven om de punten binnen te halen. Na het voorstellen van beide teams en het nemen van de inloopbal door de pupil van de week startte de wedstrijd.

KV Flamingo’s begon aanvallend, maar ook zeker verdedigend sterk met maar liefst 5 goals voor en 0 tegen. Na een goal van Spannum kwam Flamingo’s weer met een antwoord. Dat zorgde voor een 10-1.
      Er werd hard voor elkaar gewerkt, maar voor Spannum mocht dit niet baten. De eerste helft eindigde met 11-2 in het voordeel van de thuisploeg.

Na de rust volgden direct 3 goals dankzij Marrit Postma, Elizabeth Leenstra en Arnout Wijma. Hierdoor was de wedstrijd zo goed als gespeeld. Spannum had moeite met scoren waardoor Flamingos uitliep naar 20-7.

Met deze punten zet Flamingo’s weer een grote stap richting het kampioenschap. Volgende week moeten ze richting Winsum (DWA). Zullen ze ongeslagen kunnen blijven?