• Flamingo's ten onder in Groningen

Onder prima weersomstandigheden werd zaterdagavond aan de uitwedstrijd tegen Nic. begonnen. Flamingo's wist op voorhand dat het een uitdagende wedstrijd zou worden en dat is ook gebleken.
      Binnen 10 minuten keken de Buitenposters tegen een 7-3 achterstand aan en wisten ze dat er een tandje bij moest worden gezet. Bij vlagen werd het gat van de korf moeizaam gevonden, maar voor rust werd de achterstand door 2 snelle goals nog verkleind naar 12-7.
      Om nog wat van de wedstrijd te maken moest na rust de voorsprong worden verkleind om de spanning terug te brengen.
      Echter zette Nic. nog een tandje bij en wisten zij de voorsprong uit te breidden. De wedstrijd was gespeeld en in de laatste 5 minuten loopt Nic. nog ruimschoots uit tot een 29-12 eindstand.

Een flinke oorwassing waar de Buitenposters zich over 3 weken van hopen te revancheren in de thuiswedstrijd tegen CSL.