• Flamingo’s gaat het nieuwe jaar goed in met 4 punten los van de concurrentie

Op 16 december nam Flamingo’s, de nummer één, het op tegen Noordenveld, de nummer 2 van te competitie. Het beloofde een spannende strijd te worden. In de eerste helft waren beide teams aan elkaar gewaagd. De doelpunten vielen aan beide kanten waardoor de ruststand gelijk was, 9-9. Beide teams gaven alles om de overwinning binnen te halen. Na de rust nam Flamingo’s het voortouw door vier op één volgende doelpunten te scoren. Ze lieten de wedstrijd niet meer uit handen glippen en behielden deze voorsprong. Met een sterke verdediging en doelgerichte aanvallen wisten ze de tegenstander op afstand te houden. Uiteindelijk eindigde de wedstrijd in het voordeel van Flamingo’s, met als eindstand 19-16, waarbij ze hun positie als nummer 1 in de competitie verstevigden.