• Flamingo’s blijft ongeslagen!

Afgelopen zaterdag vond er een spannende wedstrijd plaats tussen Flamingo’s 1 en de Wâlden 1 in Buitenpost. Flamingo’s staat eerste op de ranglijst terwijl de Wâlden op de vijfde plek stond. Op basis van de statistieken leek Flamingo’s een favoriet te zijn. In de eerste helft wist Flamingo’s een voorsprong te pakken, maar de Wâlden vocht terug en nam uiteindelijk de leiding over. Bij het rustsignaal stond het gelijk met een stand van 10-10. De tweede helft begon moeizaam aan beide kanten. De Wâlden wist opnieuw de voorsprong te nemen met een stand van 12-15. Echter, de thuisploeg toonde karakter en vocht terug door een reeks van acht doelpunten te maken, waardoor de stand 20-15 werd met een aantal minuten op de klok. Uiteindelijk werd er afgefloten met een eindstand van 21-16. Het was een zenuwslopende wedstrijd waarin beide teams hard hebben gestreden. Flamingo’s heeft laten zien dat ze met karakter en doorzettingsvermogen een achterstand kunnen ombuigen naar een overwinning. Ze kijken uit naar de volgende wedstrijd tegen Noordenveld, nummer twee in de competitie.