• Hoofdsponsor DEVI voorziet selectie KV Flamingo’s van nieuwe kleding!

DEVI (Duurzame Energie Voor Iedereen) is in 2018 opgericht en heeft als doel mensen op een eerlijke en onafhankelijke manier te adviseren over de vele mogelijkheden op het gebied van duurzame energie. Van hulp bij het overstappen op een ander energiecontract, energiescan tot het advies en de installatie van zonnepanelen.

Sinds januari 2023 is DEVI hoofdsponsor van KV Flamingo’s en hebben ze onlangs de selectie voorzien van nieuwe wedstrijdshirts en nieuwe trainingspakken. Gekleed in het nieuwe tenue, voor het eerst in de overgangsklasse, is het 1e team van KV Flamingo’s dit seizoen uitstekend begonnen met drie overwinningen op rij!

Naast de geweldige prestaties van het 1e team van Flamingo’s, mogen ook de resultaten van het 2e en 3e team genoemd. Deze 3 teams staan momenteel, in de nieuwe competitieopzet, op de eerste plek. Een prestatie die zeker ook toegewezen kan worden aan het beleid dat door de vereniging wordt nagestreefd. Naast de prestaties van de seniorenteams mag ook de jeugd niet worden vergeten. Er wordt met ontzettend veel plezier en gedrevenheid training gegeven en gevolgd en iedere wedstrijd gestreden voor een overwinning. Geweldig om te zien en te mogen ervaren.

Net als DEVI streeft KV Flamingo’s naar ontwikkeling en duurzaamheid, wat zich binnen de korfbalvereniging uit in onder andere een sportbegeleidingsgroep waarbinnen het beleid van jeugd en senioren beter op elkaar afgestemd wordt. Daarnaast is er ook veel aandacht voor de ontwikkeling van jeugdtrainers (cursus/clinics). Door deze extra inzet hopen we als vereniging een duurzaam concept neer te leggen voor de komende jaren.

Naast de mooie ontwikkelingen en prestaties in de competitie nemen vier teams van kv Flamingo’s deel aan diverse bekertoernooien. Alle vier teams hebben hun 1e bekerronde overleefd en dit brengt voor de selectie dan ook een geweldige tegenstander op dinsdag 3 oktober naar Buitenpost, namelijk LDODK uit Gorredijk. LDODK speelt al jaren op het hoogste niveau korfbal in Nederland en levert de nodige spelers aan oranje. De DEVI formatie zal echter hun huid duur verkopen en alles op alles zetten het LDODK ontzettend lastig te maken.

Programma selectie KV Flamingo’s komende week:

Dinsdag 3 oktober
      20:00              Flamingo’s 1   -           LDODK/Rinsma Modeplein 1