• Flamingo’s MW1 - Waterpoort MW1 11-8

De 1e wedstrijd tegen de Snekers werd gespeeld onder koude omstandigheden en eindigde in een gelijkspel. De thuiswedstrijd gaf een totaal ander beeld en werd gespeeld onder prima weeromstandigheden. Jan Teije opende het bal van afstand met de 1-0. Waterpoort zette 1-1 op de borden waarna Peter van afstand de 2-1 aantekende. Het antwoord kwam vlot, 2-2. Vervolgens liepen de geel-roden uit. Baukje en Jan Teije, beide van afstand, scoorden de 4-2 waarna de Snekers de 4-3 noteerden. Daarna opnieuw de thuisclub; Sita van afstand, Jan Teije een doorloopbal en Sjoukje van afstand, 7-3 en tijd voor de thee. Na de break scoorde Sita de 8-3 waarna de bezoekers maar liefst 5 keer de korf vonden, 8-8. De Flamingo’s trokken echter aan het langste eind en middels Jan Teije, afstand, Geertina, doorloopbal, en Sjoukje, strafworp, werd de eindstand van 11-8 bereikte.