• Waterpoort MW1 - Flamingo’s MW1 8-8

De eerste wedstrijd in de buitenlucht werd gespeeld in Sneek. Er stond een redelijke wind en het was best wel koud. Al vlot stonden de geel-roden met 3-0 achter, genoeg kansen maar geen doelpunten dus. Sydo brak gelukkig de ban en haalde met een uitstarter de nul van het scorebord. Na de 4-1 van de thuisclub scoorde Martein van afstand de 4-2.Na de pauze, met eindelijk weer thee, wist de Waterpoorters uit te lopen naar 5-2 en 6-2. Sjoukje tekende de 6-3 aan met een afstandsschot waarna Martein, eveneens van afstand, de 6-4 op de borden bracht. Na de 7-4 was het Aletta die met een omdraaibal de 7-5 scoorde. Na de 7-6, afstander Sjoukje, was het andermaal Martein, doorloopbal, die de 7-7 scoorde. Sydo zette zowaar de rood-gelen op voorsprong, 7-8, waarna het slotakkoord aan de thuisclub was. Eindstand 8-8, een keurig en verdiend gelijkspel.