• DEVI nieuwe hoofdsponsor K.V. Flamingo’s

DEVI (Duurzame Energie Voor Iedereen) heeft nauwe banden met onze vereniging en er liepen al geruime tijd gesprekken over een mogelijke samenwerking. Vandaag is er getekend voor een duurzame verbinding en daar zijn we allemaal erg blij mee. K.V. Flamingo’s én DEVI zijn beiden volop in ontwikkeling en passen dus erg goed bij elkaar. Zo is op de foto een glimp op te vangen van de nieuwe showroom van DEVI die over enkele weken geopend zal worden. Vanzelfsprekend wordt de selectie straks voorzien van geheel nieuwe kleding met het mooie logo van DEVI prijkend op de shirts, maar er zijn veel meer plannen. Over de komende jaren gaan we de samenwerking verder uitbreiden, zo gaat er gewerkt worden aan verduurzaming van onze Ynrinner, scoreborden, entree, etc. We hebben nog vele mooie plannen voor de Flamingo’s en met deze samenwerking ziet de toekomst er goed uit.

Achter de schermen wordt er nu hard gewerkt aan nieuwe kleding en andere mooie zaken welke we aan alle leden zullen gaan presenteren. We houden jullie op de hoogte!

Natuurlijk willen we ook De Haan Westerhoff hartelijk bedanken voor hun sponsoring van de afgelopen jaren. Dankzij hun sponsoring hebben we veel mooie zaken kunnen bereiken de afgelopen periode. Met de nieuwe, langdurige, samenwerking met DEVI gaan we verder bouwen aan een mooie toekomst. #samenvoorelkaar