• Pallas ’08 MW1 - Flamingo’s MW1

Op maandagavond 13 juni kwam het midweekteam voor de laatste keer in actie in de voorjaarscompetitie van dit jaar. De thuiswedstrijd werd nipt gewonnen tegen deze midwekers uit Leeuwarden. Al snel keken de geel-roden tegen een achterstand van 2-0 aan. Het waren Douwina en Hieke die de zaak weer in evenwicht brachten, 2-2. Voor de break wist enkel de thuisclub nog 2 maal de korf te vinden waardoor er thee gedronken moest worden met een achterstand van 4-2. Na de thee werd het zelfs 5-2. Mariska wist vervolgens via een inloopbal de 5-3 aan te tekenen. Het antwoord kwam direct van de thuisclub, 6-3. In de laatste 10 minuten scoorde Peter middels een doorloopbal en Mariska en Douwina van afstand waardoor de 6-6 op de borden kwam. In de laatste minuut maakte Peter van afstand de winnende, 6-7, en was het kampioenschap van de midweek officieel een feit.