• MN en W MW 1 – Flamingo’s MW 1 4-7

Op bezoek in Hijum bij “Mei Nocht en Wille” …..harde wind, regen, echt gras, een ouderwets uitgelegd veld, als van ouds korfballen dus, …. De één geniet ervan, de ander vindt het vreselijk, maar het heeft wel wat. Tijdens een deels droge eerste helft kwam de thuisclub als eerste op voorsprong. Baukje wist echter van afstand de stand gelijk te trekken. De thuisclub antwoordde met de 2-1 waarna Emiel de 2-2 op de borden bracht. Middels een klein kansje bij de korf en een strafworp liep de thuisclub uit naar 4-2. Jelmer zette vervolgens de 4-3 als ruststand op het scorebord. Na de thee begon het weer te regenen en was het andermaal Jelmer die scoorde, 4-4. Vervolgens wist de thuisclub de korf niet meer te vinden. Het waren Janco, Amanda en Emiel, allen van afstand, die de eindstand op 4-7 brachten.