• It Fean / Boelenslaan MW2 - Flamingo’s MW1 14-8

Een wedstrijd tegen een onbekend tegenstander (team) voor de geel-roden op echt gras, altijd weer leuk.
      Na de 1-0 achterstand maakt Baukje gelijk middels een klein kansje bij de korf. Na de 2-1 en 3-1 maakt Munir van afstand de 3-2. Een makkelijker scorend Fean/Boelenslaan maakte de 4-2 waarna Hieke van afstand de 4-3 op de borden zette. De thuisclub liep vervolgens uit naar 7-3 waarna Roelof eveneens van afstand de 7-4 noteerde. Na de 8-4 en 8-5 maakte Sjoukje de 8-5 en de 8-6.
      Na deze prima tussensprint viel de 9-6 waarna Emiel de ruststand van 9-7 noteerde.
      Na de thee werd er weinig meer gescoord. De thuisclub vond vijf keer de korf, de Buitenposters via Wieger, doorloopbal, éénmaal. Eindstand 14-8.

Donderdagavond 10 oktober, 20.00 uur, kan er thuis revanche worden genomen tegen deze tegenstander.