• Geen punten voor Flamingo’s 3

Flamingo’s 3 speelde vandaag tegen Pallas 2.
      Beide ploegen hebben 6 punten behaald, dus hoorden aan elkaar gewaagd te zijn.
      Helaas liep Pallas enkele goals uit en speelde na een kleine comeback de wedstrijd uit.

Flamingo’s 3 had een goed begin van de wedstrijd.
      Julia wist met een inloopbal en een afstandschot Flamingo’s op 2-0 te zetten. Na een tegendoelpunt wist Johanan ook te scoren.
      Na die 3-1 voorsprong kwam het puntje waar Flamingo’s de laatste tijd wat last van heeft en dat is scoren. Kansen waren er wel, maar goals bleven uit.
      Pallas kon uitlopen naar een 3-7 tussenstand en er werd gerust met een 5-8 ruststand.

Na rust legde Flamingo’s er wel wat meer passie in en kon Flamingo’s de wedstrijd weer opengooien. Helemaal na de strafworp van André, die Flamingo’s op 12-13 bracht.
      Dit was een moment dat Flamingo’s moest doorpakken, maar hier helaas niet ter machte voor was. Pallas liep wederom iets uit.
      Door risico’s te nemen bij de rebound en de tegenstander iets los te laten, kwam er een eindstand van 15-19 op het scorebord.
      Een wedstrijd waar er wel wat meer in had gezeten, maar waar het scoren op beslissende momenten helaas niet lukte.

Volgende week staat er voor Flamingo’s een wedstrijd op het programma tegen Parabool 4. Een lastige wedstrijd wederom, want waar Flamingo’s wat in een downswing zit, zit de Parabool in een upswing.
      Maar de bal is rond en Flamingo’s zal er alles aan doen om een stuntje te realiseren.

Bij deze willen we ook nog even Celine bedanken voor haar inzet dit seizoen.
      Celine zal stage gaan lopen in Zuid Afrika en Indonesië. We hopen haar in de voorbereiding weer te zien! Veel plezier!!!

Groet,
      Peter Gerlsma