• Flamingo's 1 - DWA/Argo 1

Zaterdag 1 april is het dan alweer zover, de laatste speelronde in de zaal. In de 2e klasse komt DWA/Argo op bezoek bij ongeslagen kampioen KV Flamingo’s in Buitenpost. DWA/Argo moet winnen om te de tweede plek te verzekeren en promotie binnen te slepen. Er komt veel publiek mee, maar de ploeg uit Buitenpost heeft maar één doel en dat is ongeslagen blijven.

Scheidsrechter P. Okken fluit de wedstrijd om 20:00 in en we gaan langzaam van start. Het duurt 4 minuten voor het eerste doelpunt valt, maar in die 4e minuut wordt het direct 2-1. De wedstrijd begint met snel korfbal van beide ploegen, maar het scoren gaat moeizaam. Pas na 14 minuten spelen komt KV Flamingo’s los. De ene na de andere bal gaat door de korf en DWA/Argo wordt strak verdedigd. Met name Coen de Jong weet de korf maar liefst 5x te vinden de eerste helft waardoor we gaan rusten met een stand van maar liefst 17-4. Hierdoor lijkt de wedstrijd al volledig gespeeld te zijn. Na de rust begint de thuisploeg slordig te verdedigen en scoort DWA/Argo direct 2x. De wedstrijd gaat qua scoren aardig gelijk op de tweede helft waardoor de eindstand 31-15 wordt.
      Dit was het zaalseizoen weer, volgende week kunnen de veldschoenen weer uit de kast.