• G-team Flamingo’s op dreef in Emmeloord

Zaterdag 1 oktober stond het G-toernooi in Emmeloord op het programma. Stevige regenbuien leken spelbrekers te worden, maar gelukkig kon het toernooi tussen de buien door toch doorgaan. Henk, Albert, Trijnette, Angela en Jonathan vormden deze keer de afvaardiging van Flamingo’s. Hun eerste tegenstander was Leeuwarden 1. Door heel goed samenspel konden Albert (2x) en Angela scoren, waardoor een 3-0 overwinning werd behaald. De wedstrijd tegen SIOS 1 werd een heel spannende pot. Aan beide kanten waren veel kansen, maar uiteindelijk was de eindstand 0-0. De laatste wedstrijd was tegen Emmeloord 1. Ook nu werd er weer heel goed samengespeeld. De doelpuntenproductie kwam geheel op naam van de beide dames: Trijnette scoorde 1 keer en Angela schoot 4 keer raak! Flamingo’s eindigde daarmee als 1e in de poule. Een puike prestatie!

Het volgende G-toernooi is op zaterdag 29 oktober a.s. van 10.00 – 12.00 uur in sporthal De Houtmoune in Buitenpost. Supporters zijn van harte welkom!!!