• Flamingo’s MW1 - Pallas ’08 MW1

De eerste thuiswedstrijd  Er werd prima gestart, in no-time stond de thuisclub voor met 2-0, Sjoukje en Baukje deden dit beide van afstand. Het waren de bezoekers uit Leeuwarden die vervolgens de touwtjes in handen namen en hun achterstand omzetten in een voorsprong van 2-5. Jan-Teije bepaalde de theestand op 3-5. Na de pauze ontstond een meer dan spannend wedstrijdverloop. Sjoukje en Munir brachten de teams op gelijke hoogte, 5-5. Na de 5-6 bracht Hieke van afstand de 6-6 op de borden. Na de 6-7 was het Emiel die eveneens van afstand de 7-7 scoorde. Jan-Teije zette de thuisclub door alweer een afstander op voorsprong, waarna de Leeuwarders gelijk de 8-8 aantekenden. Baukje maakte de 9-8, waarna de bezoekers andermaal op gelijke hoogte kwamen, 9-9. Aletta antwoorde met de 10-9, Pallas 10-10, waarna Munir de winnende, van afstand, scoorde, 11-10.