• De Granaet MW1 - Flamingo’s MW1

Op woensdagavond 23 maart werd er in Dokkum gespeeld tegen het plaatselijke De Granaet, In no time keken de geel-roden aan tegen een achterstand van 5-0. Het was Sjoukje die van afstand de hatelijke 0 van het bord schoot waarna Jan Teije middels een doorloopbal de 5-2 aantekende. De thuisclub wist vervolgens tweemaal de korf te vinden waarna Wietze Gerrit, doorloopbal, en Emiel, strafworp, de stand op 7-4 brachten. Na opnieuw twee goals van De Granaet was het opnieuw WG die scoorde. De thuisclub wist vervolgens de ruststand op 11-5 te brengen. Na de rust werd er prima gestart door de Buitenposters. Wietze Gerrit, vrije bal, en Sjoukje, van afstand, brachten de score naar 11-7. De Granaet reageerde daarop met vier doelpunten, 15-7. Emiel wist daarna tweemaal de korf te vinden, vrije bal en afstander, 15-9. Na nog tweemaal de thuisclub bracht Douwina de stand terug naar 17-10 waarna de thuisclub de eindstand op 18-10 zette.