• Flamingo’s MW1 - De Granaet MW1

Het was de eerste wedstrijd weer in De Houmoune. Hylke scoorde al snel van afstand, 1-0, om vervolgens 2 goals tegen te krijgen, 1-2. Aletta en Jelle brachten middels 2 afstands-schoten de thuisclub weer op voorsprong, 3-2. Vervolgens bracht de tegenstander door 2 doelpunten de wedstrijd naar 3-4. Aletta maakte daarna de 4-4. Na de 4-5 zette Jelle de ruststand op 5-5. Na de pauze namen de Dokkumers eerst even  het voortouw en scoorden ze de 5-6.Daarna nam de thuisclub het initiatief. Jelmer begon met een uitstarter, Janco vervolgde met een afstandsschot en Geertina en Wietze Gerrit deden dit met een doorloopbal. Vervolgens waren het Amanda, Mariska en Hylke die van afstand de korf wisten te vinden. Aletta vervolgde met een uitwijk- en Wietze Gerrit met een doorloopbal. Het was toen 14-6. De Granaet scoorde nog de 14-7 waarna Geertina en de tegenstander nog 1 keer van afstand de korf vonden. Eindstand 15-8.