• Nieuws van het G-team

Op 1 februari jl. reisde het G-team af naar Emmeloord voor het G-toernooi aldaar. Dirk, Albert, Trijnette, Henk, Harm, Hendrika en Lyanne waren van de partij. Deze keer moesten ze het opnemen tegen SIOS 2, Leeuwarden 1 en Emmeloord 2.

De eerste wedstrijd was tegen het sterke SIOS 2. Dat kwam al snel met 2-0 voor, maar onze geelhemden gaven zich niet zo maar gewonnen. Door heel sterk verdedigen van iedereen kon SIOS niet meer scoren. Albert wist nog wel 2 keer te scoren, zodat de wedstrijd eindigde in 2-2. Daarna moesten ze het opnemen tegen Leeuwarden 1, ook alweer een spannende pot. Aan beide kanten wilde de bal maar niet door de korf rollen, totdat Trijnette raak schoot. 1-0 was de eindstand. De laatste wedstrijd was tegen Emmeloord 2 en opnieuw was het een spannende pot. Hendrika zette Flamingo’s op een 1-0 voorsprong, maar net voor het eindsignaal wist Emmeloord ook nog te scoren. 1-1 dus, op zich een terechte uitslag want beide ploegen waren even sterk.

Op zaterdag 4 april a.s. is Flamingo’s aan de beurt om het G-toernooi te organiseren. Dat vindt plaats van 10.00 – 12.00 uur op sportpark De Swadde aan de Jeltingalaan. Supporters zijn van harte welkom!!!

Griet de Vries