• Koop sportkleding met korting bij Leffelsportswear!

Sinds kort heeft de sponsorcommissie afspraken weten te maken met Leffelsportswear. Deze afspraken geven vele voordelen voor onze club en haar leden. Op elke aankoop krijg je korting in de winkel en tegelijkertijd krijgt de club een bedrag op haar rekening gestort. Kortom: een win-winsituatie.

Bij een aankoop vermeld je je naam en het team waarvoor je speelt van KV Flamingo's. Op dat moment krijg je extra korting. Zoals gezegd het nieuwe contract biedt vele voordelen voor onze leden!
      Bestellen kan via onze
      vertrouwde webshop. Maar ook via de www.leffelsportswear.nl kun je zien wat onze professionele leverancier te bieden heeft aan sportmaterialen en kleding.

Leffel Sportswear is inmiddels uitgegroeid tot een grote speler op deze markt en kunnen daardoor ook kwalitatief uitstekend materiaal, tegen zeer concurrerende prijzen bieden.

Je vind Leffelsportswear in Burgum aan de Tsjibbe Geartsstrjitte 4 en rond half februari kun je ook in Drachten terecht, aan de J.G. van Blomstraat 6.

Kortom de sponsorcommissie en kledingcommissie beveelt Leffel Sportwear van harte bij u aan.